יום שישי, 14 במאי 2010

סיפור חיים המקצוע שלי ו/או העיסוק בשעות הפנאי

היום התחלנו את השעור כהרגלנו בסיפור חיים והפעם הסיפור היה על המקצוע בו עסקתי או עיסוק מעניין בשעות הפנאי.
עמלייה בחרה לספר על התנדבותה בויצו.
"אני מעוניינת לספר על ההתנדבות של מזה 16 שנה בויצו רמת גן.עוד בתקופת עבודתי החלטתי שאני רוצה להתנדב, ואז הגעתי לויצו. והתנדבתי בשעות הפנאי.בויצו אני כותבת בעיתון של ויצו שנקרא "במת-האשה" על כל האירועים בסניף רמת-גן,הכתבות מלוות בתמונות שאני מצלמת במצלמה רגילה". להמשך תוכלו לקרא
בבלוג של עמלייה
ציפי סיפרה על מקצוע ההוראה - מקצוע לחיים.
"בחרתי לעסוק בהוראה בשל אהבתי לילדים וביחוד לגיל הרך.
בראשית דרכי בצבא למדתי מבוגרים שלא ידעו קרוא וכתוב כיון שלא התאפשר להם ללמוד באופן סדיר.
קסם לי מאוד נושא לימוד הקריאה . על כן עסקתי במשך רוב שנות עבודתי בהקנית הקריאה והחשבון בגיל הרך..."

להמשך קראו בבלוג של ציפי
מרים סיפרה על מקצוע האופנה
בעברי בצעירותי למדתי בבית ספר תיכון מקצועי למקצועות האופנה. לאחר מכן המשכתי את לימודי במכללה למקצועות האופנה עיצוב אופנה,ציור אופנה ודיגום חופשי.
עברתי את לימודי בהצלחה יתרה וקבלתי תעודה של מורה לעיצוב אופנהכמו כן נהגתי להלביש את כל משפחתי בלבוש מעשי ידי. תפרתי שמלת כלה לגיסתי ולאחר מכן שמלת כלה עבורי.
את שמלת הכלה שלי לבשו עוד שתי כלות. להמשך קראו בבלוג של מרים

אילנה סיפרה על מקצועה כשרטטת
"אחרי שסיימתי ללמוד בתיכון , הלכתי ללמוד בקורס לשרטוט טכני , בחרתי במקצוע כי אני אוהבת לצייר , אני אוהבת להתרכז בעבודה , אני לא אוהבת להיות פקידה או מזכירה , לטפל בקהל , אני אוהבת לשבת ולהתרכז בעבודה ( השרטוט ) ,
היה ביקוש רב לשרטטים , עוד לפני סיום הקורס , התחלתי לעבוד בתעשיה אווירית ,לאחר מכן עברתי , קורס לטכנאות מכונות , וזה הוסיף לי ידע , והתקדמות בעבודה , החוויה שלי הייתה לראות את העבודה הגמורה , היא כמו יצירה , כמה שנים לפני צאתי לפנסיה..." להמשך קראו בבלוג של אילנה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה