יום שלישי, 12 בינואר 2010

סיפורה של מלי
נולדתי בנתניה בישראל.
למדתי בבית ספר רוקח,היו שם רק יהודים.מורתי הייתה מורה בשם חיותה מורה יפה במיוחד ומאוד אכפתית ונחמדה מאוד כלפי התלמידים.מנהל בית הספר שלי היה איש מאד חביב אך שלט בבית ספר ביד רמה,אנו היינו אוהבים אותו אך שראינו פחדנו קצת ובמשך השנים נקשרנו אליו ופחדנו התפוגג.!
משפחתי ואני הינו הולכים הרבה לבית הכנסת בחגים ושם הינו פוגשים את ילדי השכונה וגם אני הייתי יכולה להתפלל לצד אמי כמו כל הבנות בשכונה שישבו לצד אימותיהם.
למשפחתי היה מנהג סעודת החג כולם ביחד ועוד מנהג שעבר אצלנו במשפחה הוא שכל ראש חודש כל המשפחה המורחבת כולל הילדים והנכדים, ובארוחת הערב מברכים ברכת חודש טוב.
אני הייתי בטיול בצפון בקיבוץ שומרה ומאוד נהיתי שם.בטיול אני ומשפחתי טילנו בכל אזור הצפון ובראש הנקרה ובמערות.אני הייתי באירוע מיוחד במינו שבו נולד נכדי הראשון הבכור ושמו הראל אליה לבית לייפרמן.זה היה אירוע שלא אשכח לעולם.
רציתי לספר על מכונת התפירה
מכונת התפירה פתחה לי את עולם האופנה כשאמא שלי הייתה תופרת בה בגדים יפים אז הייתי מקנא בה כשהיו לה בגדים יפים שהייתה תופרת לעצמה.מכיוון שהתלהבתי מחפץ זה אמי לימדה אותי לתפור ולאחר זמן מה שלטתי בשימוש במכונה והייתי תופרת בו הרבה בגדים שלי ושל אחותי.אני השתמשתי בה בנעוריי וגם מתי שרציתי בגד יפה.אני בחרתי בחפץ זה במכונת התפירה מכיוון שאלו היו היצירות הראשונות שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה